Підсідельні штирі

Підсідельний штир XLC SP-R04, Ø27, 2мм, 350мм, чорний, 243гр

XLC SP-R04 - кований підсідельний штир з алюмінієвого сплаву марки 2014 t 6. Має одноболтову конструкцію голови, з можливістю мікрорегулювання без застосування інструменту. Регулювання здійснюється без шестигранника шляхом відпуску гайки-баранчика на торцевій частині голови. На штирі нанесена шкала для більш зручного і точного налаштування висоти. 




Характеристики:









призначення: місто, трекінг, МТБ, дорожній, шосе;
Голова: з запатентованою ручним регулюванням;
функціональність: жорсткий (Rigid);
зсув назад: 20 мм;
кути регулювання (град.): -15  - +15;
Матеріал: кований алюміній;
Діаметр: 27,2 мм;
Вага: 243 г;
довжина: 350 мм.



технології:





XLC Aluminium 2014 алюмінієвий сплав володіє підвищеною твердістю і міцністю, використовується в аерокосмічній промисловості.






XLC Lightweight всі компоненти і аксесуари помічені лейблом XLC Lightweight розроблені і зроблені з оптимізацією по вазі, при мінімальній вазі вони є функціональними і безпечними.





1 005 грн.
Підсідельний штир XLC SP-R04, Ø31, 6мм, 350мм, чорний, 243гр

XLC SP-R04 - кований підсідельний штир з алюмінієвого сплаву марки 2014 t 6. Має одноболтову конструкцію голови, з можливістю мікрорегулювання без застосування інструменту. Регулювання здійснюється без шестигранника шляхом відпуску гайки-баранчика на торцевій частині голови. На штирі нанесена шкала для більш зручного і точного налаштування висоти. 




Характеристики:









призначення: місто, трекінг, МТБ, дорожній, шосе;
Голова: з запатентованою ручним регулюванням;
функціональність: жорсткий (Rigid);
зсув назад: 20 мм;
кути регулювання (град.): -15  - +15;
Матеріал: кований алюміній;
Діаметр: 31,6 мм;
Вага: 243 г;
довжина: 350 мм.



технології:





XLC Aluminium 2014 алюмінієвий сплав володіє підвищеною твердістю і міцністю, використовується в аерокосмічній промисловості.






XLC Lightweight всі компоненти і аксесуари помічені лейблом XLC Lightweight розроблені і зроблені з оптимізацією по вазі, при мінімальній вазі вони є функціональними і безпечними.





882 грн.
Підсідельний штир XLC SP-R04, Ø31, 6мм, 400мм, чорний, 243гр

XLC SP-R04 - кований підсідельний штир з алюмінієвого сплаву марки 2014 t 6. Має одноболтову конструкцію голови, з можливістю мікрорегулювання без застосування інструменту. Регулювання здійснюється без шестигранника шляхом відпуску гайки-баранчика на торцевій частині голови. На штирі нанесена шкала для більш зручного і точного налаштування висоти. 




Характеристики:








призначення: місто, трекінг, МТБ, дорожній, шосе;
Голова: з запатентованою ручним регулюванням;
функціональність: жорсткий (Rigid);
зсув назад: 20 мм;
кути регулювання (град.): -15  - +15;
Матеріал: кований алюміній;
Діаметр: 31,6 мм;
Вага: 227 г;
Довжина: 400 мм.



технології:





XLC Aluminium 2014 алюмінієвий сплав володіє підвищеною твердістю і міцністю, використовується в аерокосмічній промисловості.






XLC Lightweight всі компоненти і аксесуари помічені лейблом XLC Lightweight розроблені і зроблені з оптимізацією по вазі, при мінімальній вазі вони є функціональними і безпечними.





1 305 грн.
Підсідельний штир XLC SP-S07, Ø27, 2мм, 350мм, чорний, 630гр, амортизаційний
* Особливості: паралелограмна система, регульований тиск пружини• Матеріал: кований Alu 6061• висота монтажу: 116 мм * хід: 25 мм (горизонтальний 18 мм, вертикальний 17 мм)• рекомендована вага велосипедиста: до 90кг• в комплекті: кожух для захисту пальців• Вага: 630гр (27,2 х 350 мм) * колір: чорний / синій
3 719 грн.
Підсідельний штир XLC SP-S11, Ø31, 6мм, 350 мм, амортизаційний, Suntour

Підсідельний штир XLC SP S11-для регулювання сідла по висоті.






За допомогою додаються замків можна налаштувати необхідний кут нахилу сидіння, що забезпечує адекватний розподіл зусиль під час їзди.



основні характеристики:






Паралелограмна система
Матеріал: кований алюміній 6061
основа: алюмінієва з латунними втулками
Підвіска: 1 кручена пружина
розрахований на вагу користувача: від 65 - до 95 кг
висота установки: 110 мм
хід: 48 мм
довжина: 350 мм
Розмір: Ø31, 6 мм
Вага: 800 г
Колір: чорний матовий
рекомендований: для MTB
6 052 грн.
Підсідельний штир Ghost Light 719, 31,6 х 400 мм, чорний
Підсідельний штир Ghost Light 719, 27,2 х 400 мм, чорний.

міцна опора сидіння з подвійним затискачем. Сконструйований для ефективного розподілу навантаження по всій довжині штиря.


2 затискних гвинта сідла можна затягнути із зусиллям до 10 Нм.
Комплект включає верхню і нижню затискні пластини. Вбудовані в головку затискні пластини спрощують регулювання кута, підвищують стійкість.
внутрішня частина верхньої притискної пластини опущена, що забезпечує додаткову опору сідельної стійки.


основні характеристики:


Матеріал: Алюміній
Діаметр: 31,6 мм
Довжина: 400 мм.

1 471 грн.
Пружина Rinsten Spring, чорна
Велосипедний амортизатор під сідло Rinsten Spring-їзда з комфортом!
унікальний амортизатор для велосипеда, який можна встановити самостійно за лічені хвилини.
Головне завдання-погасити вертикальні удари і вібрації, які виникають при їзді на велосипеді і таким чином зняти навантаження на руки і хребет, зберігши здорову спину.
призначення:
Універсальний амортизатор для велосипедних сидінь зводить до мінімуму дратівливі удари і вібрації на будь-якій поверхні:

- підходить для всіх типів велосипедів-від дорожніх до гірських, міських і круїзних
- також передбачена можливість використовувати для дитячих велосипедів у віці від 2-х років

матеріали:
виготовлений з міцної високоякісної сталі та алюмінію.
Установка:


Амортизатор складається з 5-ти частин, які легко розкручуються.
щоб закріпити болт знадобиться шестигранний ключ (в комплект не входить).
1-5 хв і все готово!


1 957 грн.
Підсідельний штир-дропер Crankbrothers HIGHLINE 11, 125mm, 30.9
Підсідельний штир-дропер Crankbrothers HIGHLINE 11

Підсідельний штир Crankbrothers Highline 11 виготовлений з високоякісних матеріалів та відрізняється не тільки чудовою якістю, але й малою вагою.


У поєднанні з гідравлічною картриджною системою IFP це дозволяє створити найлегший на даний момент підсідельний штир у лінійці Crankbrothers. Корпус виготовлений з високоміцного алюмінію, втулка та головка з карбону, а решта фурнітури – з титану. В результаті Highline 11 заощаджує цілих 100 г у порівнянні з Highline 7 без шкоди для функціональності та дизайну. Для кращого керування та комфорту сідло можна легко та швидко встановити за допомогою швидкороз'ємного кріплення з двома болтами, а внутрішня прокладка троса забезпечує акуратний зовнішній вигляд.




Великий і безступінчастий діапазон регулювання забезпечує ідеальну висоту сидіння, а також відмінну ергономіку, будь то наступна гонка пересіченою місцевістю або поїздка в Ендуро на вихідних.


Основні особливості:


Основні особливості:
Карбонове перо
Титанові кріпильні болти
Преміальне ущільнення Trelleborg®
Ексклюзивні підшипники та шпонки Igus® LL-glide
Кабель та корпус Jagwire®
Автономний гідравлічний картридж IFP
Механізм швидкого підключення для полегшення встановлення кабелю
Лінійний привід для швидкого повернення
Швидкороз'ємна головка з 2 болтами
Пульт продається окремо
Внутрішнє фрезерування, хід 126-150 мм.

 Встановіть висоту сідла в будь-якому положенні без зупинки руху
 До ~100 грам легше Highline 7
 Преміум матеріали: Карбонові та титанові компоненти

Призначення:



 ENDURO
 TRAIL
 XC

Характеристики:


Матеріал: алюміній 7075-T6 (корпус), карбон (головка, втулка), титан (гвинти, фурнітура)
Вага підсідельного штиря:
≈425 г Ø(30,9 мм/60 мм) / 445 г (31,6 мм/60 мм)
≈398 г Ø(30,9 мм/100 мм)/ 418 г (31,6 мм/100 мм)
≈429 г Ø(30,9 мм/125 мм)/ 449 г (31,6 мм/125 мм)
≈465 г Ø(30,9 мм/150 мм)/ 486 г (31,6 мм/150 мм)
≈488 г Ø(30,9 мм/170 мм)/ 509 г (31,6 мм/170 мм)
Загальна довжина підсідельного штиря:
≈419 мм (60 мм)
≈367 мм (100 мм)
≈417 мм (125 мм)
≈467 мм (150 мм)
≈507 мм (170 мм)
Мінімальна висота стеку: 47 мм
Гарантія: 4 роки


16 016 грн.
Підсідельний штир-дропер Crankbrothers HIGHLINE 11, 150mm, 30.9
Підсідельний штир-дропер Crankbrothers HIGHLINE 11

Підсідельний штир Crankbrothers Highline 11 виготовлений з високоякісних матеріалів та відрізняється не тільки чудовою якістю, але й малою вагою.


У поєднанні з гідравлічною картриджною системою IFP це дозволяє створити найлегший на даний момент підсідельний штир у лінійці Crankbrothers. Корпус виготовлений з високоміцного алюмінію, втулка та головка з карбону, а решта фурнітури – з титану. В результаті Highline 11 заощаджує цілих 100 г у порівнянні з Highline 7 без шкоди для функціональності та дизайну. Для кращого керування та комфорту сідло можна легко та швидко встановити за допомогою швидкороз'ємного кріплення з двома болтами, а внутрішня прокладка троса забезпечує акуратний зовнішній вигляд.




Великий і безступінчастий діапазон регулювання забезпечує ідеальну висоту сидіння, а також відмінну ергономіку, будь то наступна гонка пересіченою місцевістю або поїздка в Ендуро на вихідних.


Основні особливості:


Основні особливості:
Карбонове перо
Титанові кріпильні болти
Преміальне ущільнення Trelleborg®
Ексклюзивні підшипники та шпонки Igus® LL-glide
Кабель та корпус Jagwire®
Автономний гідравлічний картридж IFP
Механізм швидкого підключення для полегшення встановлення кабелю
Лінійний привід для швидкого повернення
Швидкороз'ємна головка з 2 болтами
Пульт продається окремо
Внутрішнє фрезерування, хід 126-150 мм.

 Встановіть висоту сідла в будь-якому положенні без зупинки руху
 До ~100 грам легше Highline 7
 Преміум матеріали: Карбонові та титанові компоненти

Призначення:



 ENDURO
 TRAIL
 XC

Характеристики:


Матеріал: алюміній 7075-T6 (корпус), карбон (головка, втулка), титан (гвинти, фурнітура)
Вага підсідельного штиря:
≈425 г Ø(30,9 мм/60 мм) / 445 г (31,6 мм/60 мм)
≈398 г Ø(30,9 мм/100 мм)/ 418 г (31,6 мм/100 мм)
≈429 г Ø(30,9 мм/125 мм)/ 449 г (31,6 мм/125 мм)
≈465 г Ø(30,9 мм/150 мм)/ 486 г (31,6 мм/150 мм)
≈488 г Ø(30,9 мм/170 мм)/ 509 г (31,6 мм/170 мм)
Загальна довжина підсідельного штиря:
≈419 мм (60 мм)
≈367 мм (100 мм)
≈417 мм (125 мм)
≈467 мм (150 мм)
≈507 мм (170 мм)
Мінімальна висота стеку: 47 мм
Гарантія: 4 роки


16 016 грн.