Оптимізована за вагою передня втулка, натхненна гравітацією. Підшипники збільшеного розміру Ø32 для оптимальної адаптації до осі до 20 мм. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Сумісний лише з адаптерами передньої втулки HEX Ø32. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH, електровелосипедів.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 15x110 мм, J-подібний гачок
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ
Вага: 173 г
Оптимізована за вагою передня втулка, натхненна гравітацією. Підшипники збільшеного розміру Ø32 для оптимальної адаптації до осі до 20 мм. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Сумісний лише з адаптерами передньої втулки HEX Ø32. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH, електровелосипедів.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 15x110 мм, J-подібний гачок
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ
Вага: 173 г
Оптимізована за вагою передня втулка, натхненна гравітацією. Підшипники збільшеного розміру Ø32 для оптимальної адаптації до осі до 20 мм. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Сумісний лише з адаптерами передньої втулки HEX Ø32. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH, електровелосипедів.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 15x110 мм, J-подібний гачок
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ
Вага: 173 г
Оптимізована за вагою передня втулка, натхненна гравітацією. Підшипники збільшеного розміру Ø32 для оптимальної адаптації до осі до 20 мм. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Сумісний лише з адаптерами передньої втулки HEX Ø32. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH, електровелосипедів.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 15x110 мм, J-подібний гачок
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ
Вага: 173 г
Оптимізована за вагою передня втулка, натхненна гравітацією. Підшипники збільшеного розміру Ø32 для оптимальної адаптації до осі до 20 мм. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Сумісний лише з адаптерами передньої втулки HEX Ø32. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH, електровелосипедів.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 15x110 мм, J-подібний гачок
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ
Вага: 173 г
Оптимізована за вагою передня втулка, натхненна гравітацією. Підшипники збільшеного розміру Ø32 для оптимальної адаптації до осі до 20 мм. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Сумісний лише з адаптерами передньої втулки HEX Ø32. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH, електровелосипедів.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 15x110 мм, J-подібний гачок
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ
Вага: 173 г
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав XD ВЕС
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 310 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав XD ВЕС
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 310 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав XD ВЕС
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 310 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав XD ВЕС
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 310 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав XD ВЕС
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 310 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав XD ВЕС
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 310 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав XD ВЕС
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 310 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав Alloy MICROSPLINE
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 322 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав Alloy MICROSPLINE
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 322 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав Alloy MICROSPLINE
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 322 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав Alloy MICROSPLINE
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 322 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав Alloy MICROSPLINE
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 322 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав Alloy MICROSPLINE
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 322 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Технологія SPANK HEX DRIVE 102T забезпечує зачеплення під кутом 3,5 ° для майже миттєвого захоплення. 6 незалежних собачок з 3 кроками на собачку, працюють в унісон, що означає 18 точок зачеплення за клацання. Корпус Freehub із сплаву Bite-Block XD стійкий до пошкоджень касет без збільшення ваги сталі. Унікальна конструкція фланця зводить до мінімуму діапазон натягу між спицями з боку приводу та непривідної сторони. Удосконалена система ущільнень покращує запобігання забрудненню підшипників/системи приводу.
Рекомендується для: All Mountain, Trail, ENnduro, Free ride, DH.
Технічні характеристики:
Конфігурація: Boost 12x148мм
J-подібний гачок FREEHUB: сплав Alloy MICROSPLINE
Кріплення: 6-ти болтове
Адаптери: не йдуть у комплекті, доступні окремо
Матеріал: Корпус маточини з кованого сплаву, оптимізованого на верстаті з ЧПУ, корпус вільної втулки зі сплаву "Bite Block"
Вага: +/- 322 г
Матове анодування, лазерні логотипи
Шестигранні барабани PANK HEX HG Alloy універсальні та підходять до всіх приводних втулок SPANK HEX, складаються з алюмінієвого корпусу втулки та високоякісного підшипника.
Для заміни потрібно менше однієї хвилини. Незалежно від відстані: 148 Boost, 150/157 або 142/135 – HG, XD та Microspline Hex універсальні та підходять до будь-якої з цих відстаней.
Барабани SPANK HEX HG Alloy універсальні, підходять до всіх приводних втулок SPANK HEX, складаються з алюмінієвого корпусу та високоякісного підшипника.
Для заміни потрібно менше однієї хвилини. Незалежно від відстані: 148 Boost, 150/157 або 142/135 – HG, XD та Microspline Hex універсальні та підходять до будь-якої з цих відстаней.
Барабан для задньої втулки SPANK HEX Microspline Alloy Шестигранні барабани SPANK HEX Microspline Alloy універсальні, підходять до всіх приводних втулок SPANK HEX, складаються з алюмінієвого корпусу та високоякісного підшипника.
Для заміни потрібно менше однієї хвилини. Незалежно від відстані: 148 Boost, 150/157 або 142/135 – HG, XD та Microspline Hex універсальні та підходять до будь-якої з цих відстаней.
Шестигранні барабани SPANK Hex універсальні та підходять до всіх приводних втулок SPANK HEX, складаються із сталевого корпусу втулки та високоякісного підшипника, сертифікованого для використання на електровелосипедах.
Для заміни потрібно менше однієї хвилини. Незалежно від відстані: 148 Boost, 150/157 або 142/135 - HG, XD та Microspline Hex універсальні та підходять до будь-якої з цих відстаней.
Сумісність зі стандартом EPAC та електровелосипедом класу 1.
Барабани SPANK HEX XD Steel універсальні та підходять до всіх приводних втулок SPANK HEX, складаються із сталевого корпусу втулки та високоякісного підшипника, сертифікованого для використання на електровелосипедах. Для заміни потрібно менше однієї хвилини. Незалежно від відстані: 148 Boost, 150/157 або 142/135 – HG, XD та Microspline Hex універсальні та підходять до будь-якої з цих відстаней.
Сумісність зі стандартом EPAC та електровелосипедом класу 1.
Барабан для задньої втулки SPANK HEX Microspline Steel
Шестигранні барабани SPANK HEX Microspline Steel універсальні та підходять до всіх приводних втулок SPANK HEX, складаються із сталевого корпусу втулки та високоякісного підшипника, сертифікованого для використання на електровелосипедах.
Для заміни потрібно менше однієї хвилини. Незалежно від відстані: 148 Boost, 150/157 або 142/135 – HG, XD та Microspline Hex універсальні та підходять до будь-якої з цих відстаней.
Сумісність зі стандартом EPAC та електровелосипедом класу 1.
Адаптер для задньої втулки SPANK HEX 12х142/148/157
Адаптує задні маточини HEX J-типу 135/142 і гравійні до розміру 12x142 мм, HEX J-типу R150/157 до розмірів 12x157 мм, також сумісні як змінні адаптери для задніх маточок HEX J-Type і Straightpull Boost R1. Сумісний із: задніми колесами HEX J-типу 135/142, 150/157 та Boost 148, HEX Straightpull Boost 148, гравійними колесами HEX J-типу, корпусами з втулкою XD та HG.
Адаптує задні втулки HEX J-типу 135/142 та гравійні до розміру 12x135 мм, HEX J-типу 150/157 до розмірів 12x150 мм. Сумісний із: задніми колесами HEX J-типу 135/142 та 150/157, шестигранними гравійними задніми колесами, корпусами з втулкою XD та HG.
continental Ultra Sport III - повністю оновлена покришка даної серії, має сліковий протектор з рифленими боками для кращого зчеплення на поворотах. Підходять для використання як на шосейних так і на класичних міських велосипедах. Широкий спектр кольорів і розмірів дозволить підібрати Вам свій власний зовнішній стиль.
Дана модель обладнана фолдинговим кордом, який складається з кевларових волокон. Такий матеріал дозволить вам компактно скласти покришку для економії місця в рюкзаку або сумці, також вони менше важать ніж їх аналоги зі сталевим кордом.
інструмент для вимірювання зносу гальмівних колодок Birzman Brake Pad Wear Indicator.
Індикатор зносу гальмівних колодок швидко перевіряє знос гальмівних колодок, щоб визначити заміну. Завдяки нанесеній лазерним гравіюванням індикації мінімальної товщини відповідно до даних виробника гальм, інструмент сумісний з гальмівними колодками Shimano, Tektro/TRP, Hope, SRAM і Magura.
Матеріал: нержавіюча сталь.
Розмір: 112 х 15 х 15 мм.
724 грн.
Цей сайт використовує файли cookie. Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie.