Хокейні наколінники Bauer Nexus N7000 Sr
local_shipping БЕЗКОШТОВНА доставка замовлень понад 500 гривень відправляється перевізником Нова Пошта
- Хокейні Щитки BAUER NEXUS N7000 SR є моделлю початкового рівня в колекції Nexus, яке було оновлено в 2016 році. Формована чашка для колінного суглоба і елемент, що захищає гомілку, мають асиметричний дизайн, який найбільш точно відповідає природній формі кожної ноги, створюючи максимально зручну посадку. Пропонована модель має зручну, класичну посадку.
- Колінна чаша має жорстку вставку, яка вистелена з внутрішньої сторони піною середньої щільності. Область навколо коліна і нижня частини стегна закриваються додатковими елементами, виконаними з піни середньої щільності, яка мінімізує силу удару і забезпечує надійний захист. Термоформируемый елемент захисту гомілки має ергономічну, ребристу конструкцію, щільно охоплює ногу, створюючи ефективний захист. Зовнішній корпус має жорстку вставку, яка покривається з внутрішньої сторони піною середньої щільності.
- Додаткова прокладка з м'якої піни, розташована в елементі захисту і закриває гомілку, забезпечує комфортне прилягання щитка на нозі, а так само істотно знижує силу удару, зменшуючи больові відчуття. Вентиляційні отвори дозволяють повітрю проходити через щиток і сприяють відведення надлишків тепла. Підкладка виконана з гідрофобною сітки, відрізняється високою зносостійкістю, швидко відводить вологу і сприяє більш швидкому висиханню захисного спорядження. Щитки фіксуються на ногах за допомогою двох еластичних ременів. Ремінь шириною 3 дюйми (7,6 см) кріпить щиток навколо литкового м'яза. Ремінь шириною 1 дюйм (2,5 см) фіксує щиток під коліном. Вага 497 грам (розмір 14 дюймів).
Процедура замовлення товару
Для замовлення потрібного товару, необхідно додати його в кошик та заповнити стандартну форму, вказавши контактні дані для зв'язку, зручний спосіб доставки, оплати та додаткові коментарі за потреби.
Через велику ймовірність похибок при записі даних замовника та артикулів товарів, пов'язаних з перешкодами телефонного зв'язку або людським фактором, ми не приймаємо замовлення по телефону.
Після оформлення замовлення на зазначену вами електронну пошту надійде автоматичний лист зі складом замовлення та привласненим йому номером.
Очікуйте дзвінка або електронного листа від менеджера для підтвердження замовлення - він повідомить орієнтовну дату та час, коли вказане замовлення буде готове для доставки або самовивозу. Після підтвердження ви отримаєте лист та SMS з реквізитами для оплати замовлення.
Замовлення обробляються в робочі години магазину згідно графіку, по черзі їх надходження та максимально швидко. Ми цінуємо всіх наших покупців та не надаємо пріоритет комусь одному в збиток інших.
Увага! У випадках переоцінки товарів ціна фіксується в оформлених замовленнях, а не при додаванні товару в кошик. Тому не відкладайте замовлення товарів з кошику на тривалий час.
Товари зі статусом "надходження 1-3 (2-4) дні" відсутні у фізичному магазині і на їх переміщення зі складу потрібен відповідний термін (враховуються робочі дні магазина).
Умови обміну та повернення товарів
Магазин працює відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", а отже Ви гарантовано можете повернути або обміняти товари, згідно цього Закону.
Будь ласка, зверніть увагу! Відповідно до Постанови КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", наступні товари не підлягають обміну та поверненню:
- парфюмерно-косметичні вироби
- рукавички
- білизна натільна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
Ми відповідально ставимося до якості товарів, що Вам пропонуємо, тому перед відправкою ретельно перевіряємо кожну посилку і забезпечуємо надійне пакування.
Зауваження:
- Обов’язково перевіряйте ваше замовлення при отриманні у кур’єра або перевізника. Якщо Ви виявили пошкодження упакування або якщо вантаж був розкритий - претензії пред'являються перевізнику.
- Якщо Ви отримали не той товар (артикул, кількість), який замовляли або бракований виріб - не панікуйте, необхідно лише написати листа на пошту shop@velosiped.com і з Вами обов’язково зв’яжуться для вирішення ситуації.
- У листі необхідно вказати ПІБ, дату покупки, номер замовлення та причину Повернення (недолік, помилка, тощо). При виявленні фабричного браку, додайте до листа фото, на якому буде видно недолік (якщо це можливо).
- Помилково відправлений товар, а також його заміна будуть відправлені нашим коштом.
- Заповніть заяву та надішліть разом з товаром (або в електронному вигляді на пошту).
Заява розглядається протягом 14 днів. Суб'єкт господарювання залишає за собою право на проведення експертизи. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві, внаслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання або транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п.14 і ст. 17 п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).
Умови повернення:
- Обмін (повернення) товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упакування, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
- Покупець має право обміняти (повернути) товар протягом 14 днів від дати покупки, якщо товар належної якості не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин.
- Витрати на пересилку по Україні бере на себе покупець.
- Кошти за товар повертаються таким самим чином, яким були отримані. Якщо оплата здійснена безготівковим способом, то кошти повертаються на карту.
feedback Повідомити про коментар