Підстилка покривало на море проти піску - антипесок 2x2 метри Sand Free пляжний килимок
local_shipping БЕЗКОШТОВНА доставка замовлень понад 500 гривень відправляється перевізником Нова Пошта
Розроблене з використанням декількох технологій плетіння Sand Free Mat призначений для пляжу та інших заходів на свіжому повітрі. Пісок падає прямо через килимок і не повертається назад. Запатентований мульти переплетення шарів пасток для піску під килимком, забезпечують спокійний день на пляжі, що захищає від піску. Пляжне покривало має м'яке зчеплення і поставляється в різних кольорах. Має ідеальний розмір для пляжу 200*200 див. Пляжне покривало яке пропускає пісок має гладку верхню поверхню. На додаток до його унікальним переваг на пляжі, пляжний килимок має ще багато альтернативних застосувань. Оскільки він зроблений з еластичних матеріалів, він легко очищається, можна взяти на пікнік в будь-якому місці, відмінно підійде для ігор з дітьми. Розлиті напої, мокра трава і бруд, тепер не викликають незручність, оскільки вони проходять майже миттєво через суху поверхню. Не потребує прання в пральній машині - просто промийте за допомогою шланга. Переваги пляжної підстилки Анти-пісок Sand Free Mat: параметри 200х200 см, які є ідеальними і для дітей, і для дорослих, м'якість зчеплення з основою, на яку укладається матеріал, гладкість верхнього шару, що сприяє комфортному времяпровождению користувачів, нескладна очищення, пісок просочується вниз з поверхні покриття, але при цьому в зворотному напрямку піщинки не проникають, виріб відображає УФ-промені, тому при необхідності його можна використовувати як захист від сонця, волога не затримується і не вбирається, що гарантує сухість покриття та відсутність цвілі. Характеристики пляжної підстилки Анти-пісок Sand Free Mat: Упаковка: целофан, Розмір: 2х2 м
- Полиэстер
- 200х200 см
- Складані
- 350 г
- Пляжні килимки
Процедура замовлення товару
Для замовлення потрібного товару, необхідно додати його в кошик та заповнити стандартну форму, вказавши контактні дані для зв'язку, зручний спосіб доставки, оплати та додаткові коментарі за потреби.
Через велику ймовірність похибок при записі даних замовника та артикулів товарів, пов'язаних з перешкодами телефонного зв'язку або людським фактором, ми не приймаємо замовлення по телефону.
Після оформлення замовлення на зазначену вами електронну пошту надійде автоматичний лист зі складом замовлення та привласненим йому номером.
Очікуйте дзвінка або електронного листа від менеджера для підтвердження замовлення - він повідомить орієнтовну дату та час, коли вказане замовлення буде готове для доставки або самовивозу. Після підтвердження ви отримаєте лист та SMS з реквізитами для оплати замовлення.
Замовлення обробляються в робочі години магазину згідно графіку, по черзі їх надходження та максимально швидко. Ми цінуємо всіх наших покупців та не надаємо пріоритет комусь одному в збиток інших.
Увага! У випадках переоцінки товарів ціна фіксується в оформлених замовленнях, а не при додаванні товару в кошик. Тому не відкладайте замовлення товарів з кошику на тривалий час.
Товари зі статусом "надходження 1-3 (2-4) дні" відсутні у фізичному магазині і на їх переміщення зі складу потрібен відповідний термін (враховуються робочі дні магазина).
Умови обміну та повернення товарів
Магазин працює відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", а отже Ви гарантовано можете повернути або обміняти товари, згідно цього Закону.
Будь ласка, зверніть увагу! Відповідно до Постанови КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", наступні товари не підлягають обміну та поверненню:
- парфюмерно-косметичні вироби
- рукавички
- білизна натільна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
Ми відповідально ставимося до якості товарів, що Вам пропонуємо, тому перед відправкою ретельно перевіряємо кожну посилку і забезпечуємо надійне пакування.
Зауваження:
- Обов’язково перевіряйте ваше замовлення при отриманні у кур’єра або перевізника. Якщо Ви виявили пошкодження упакування або якщо вантаж був розкритий - претензії пред'являються перевізнику.
- Якщо Ви отримали не той товар (артикул, кількість), який замовляли або бракований виріб - не панікуйте, необхідно лише написати листа на пошту shop@velosiped.com і з Вами обов’язково зв’яжуться для вирішення ситуації.
- У листі необхідно вказати ПІБ, дату покупки, номер замовлення та причину Повернення (недолік, помилка, тощо). При виявленні фабричного браку, додайте до листа фото, на якому буде видно недолік (якщо це можливо).
- Помилково відправлений товар, а також його заміна будуть відправлені нашим коштом.
- Заповніть заяву та надішліть разом з товаром (або в електронному вигляді на пошту).
Заява розглядається протягом 14 днів. Суб'єкт господарювання залишає за собою право на проведення експертизи. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві, внаслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання або транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п.14 і ст. 17 п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).
Умови повернення:
- Обмін (повернення) товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упакування, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
- Покупець має право обміняти (повернути) товар протягом 14 днів від дати покупки, якщо товар належної якості не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин.
- Витрати на пересилку по Україні бере на себе покупець.
- Кошти за товар повертаються таким самим чином, яким були отримані. Якщо оплата здійснена безготівковим способом, то кошти повертаються на карту.
feedback Повідомити про коментар