Магнезия MyProtein Liquid Chalk, 250 мл
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Магнезия MyProtein Liquid Chalk, 250 мл

Магнезія MyProtein Liquid Chalk, 250 мл Призначення MyProtein Liquid Chalk: підсушування шкіри, забезпечення надійного зчеплення з грифом, мінімізація ковзання, підвищення загальної безпеки тренування. Основа добавки - сіль магнію і спирт.

378 грн. Без податку

378 грн. без податку

local_shipping БЕЗКОШТОВНА доставка замовлень понад 500 гривень відправляється перевізником Нова Пошта 

Магнезія MyProtein Liquid Chalk, 250 мл Призначення MyProtein Liquid Chalk:
  • підсушування шкіри,
  • забезпечення надійного зчеплення з грифом,
  • мінімізація ковзання,
  • підвищення загальної безпеки тренування.

Основа добавки - сіль магнію і спирт. Виробник гарантує безпеку продукту при дотриманні всіх рекомендацій.

Переваги MyProtein Liquid Chalk:
  • зручний дозатор,
  • велика пляшка,
  • мінімальний витрата,
  • швидко сохне,
  • просто змивається з шкіри,
  • європейська якість,
  • доступна ціна.
Як використовувати MyProtein Liquid Chalk

Нанесіть невелику кількість крейди на долоні або ступні, зачекайте кілька секунд. Після цього можете приступати до виконання вправи. Після завершення тренування змийте залишки крейди з рук водою. Можете нанести невелику кількість живильного крему, щоб запобігти пересихання шкіри.

Перед початком використання рекомендується перевірити переносимість шкіри. Для цього нанесіть невелику кількість рідкого крейди на згин ліктя (ліктьова проба). При відсутності алергічних реакцій можете використовувати за призначенням.

Продукт призначений тільки для зовнішнього застосування. Наносити тільки на здорову і неушкоджену шкіру. При виникненні побічних ефектів негайно зверніться за медичною допомогою.

Вміст елементів у 1й порції
Інгредієнти
спирт, магній, карбонат, загусник Характеристики Магнезія MyProtein Liquid Chalk, 250 мл Форма випуску
  • Рідка
Об'єм, мл
  • 250
Країна-виробник товару
  • Великобританія
MYPROTEIN
p214285909

Процедура замовлення товару

Для замовлення потрібного товару, необхідно додати його в кошик та заповнити стандартну форму, вказавши контактні дані для зв'язку, зручний спосіб доставки, оплати та додаткові коментарі за потреби.

Через велику ймовірність похибок при записі даних замовника та артикулів товарів, пов'язаних з перешкодами телефонного зв'язку або людським фактором, ми не приймаємо замовлення по телефону. 


Після оформлення замовлення на зазначену вами електронну пошту надійде автоматичний лист зі складом замовлення та привласненим йому номером.
Очікуйте дзвінка або електронного листа від менеджера для підтвердження замовлення - він повідомить орієнтовну дату та час, коли вказане замовлення буде готове для доставки або самовивозу. Після підтвердження ви отримаєте лист та SMS з реквізитами для оплати замовлення.

Замовлення обробляються в робочі години магазину згідно графіку, по черзі їх надходження та максимально швидко. Ми цінуємо всіх наших покупців та не надаємо пріоритет комусь одному в збиток інших.

Увага! У випадках переоцінки товарів ціна фіксується в оформлених замовленнях, а не при додаванні товару в кошик. Тому не відкладайте замовлення товарів з кошику на тривалий час.

Товари зі статусом "надходження 1-3 (2-4) дні" відсутні у фізичному магазині і на їх переміщення зі складу потрібен відповідний термін (враховуються робочі дні магазина).

Умови обміну та повернення товарів

Магазин працює відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", а отже Ви гарантовано можете повернути або обміняти товари, згідно цього Закону.

Будь ласка, зверніть увагу! Відповідно до Постанови КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", наступні товари не підлягають обміну та поверненню:

  • парфюмерно-косметичні вироби
  • рукавички
  • білизна натільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання

Ми відповідально ставимося до якості товарів, що Вам пропонуємо, тому перед відправкою ретельно перевіряємо кожну посилку і забезпечуємо надійне пакування.

Зауваження:

  • Обов’язково перевіряйте ваше замовлення при отриманні у кур’єра або перевізника. Якщо Ви виявили пошкодження упакування або якщо вантаж був розкритий - претензії пред'являються перевізнику.
  • Якщо Ви отримали не той товар (артикул, кількість), який замовляли або бракований виріб - не панікуйте, необхідно лише написати листа на пошту shop@velosiped.com і з Вами обов’язково зв’яжуться для вирішення ситуації.
  • У листі необхідно вказати ПІБ, дату покупки, номер замовлення та причину Повернення (недолік, помилка, тощо). При виявленні фабричного браку, додайте до листа фото, на якому буде видно недолік (якщо це можливо).
  • Помилково відправлений товар, а також його заміна будуть відправлені нашим коштом.
  • Заповніть заяву та надішліть разом з товаром (або в електронному вигляді на пошту).

Заява розглядається протягом 14 днів. Суб'єкт господарювання залишає за собою право на проведення експертизи. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві, внаслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання або транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п.14 і ст. 17 п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).

 

Умови повернення:

  • Обмін (повернення) товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упакування, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
  • Покупець має право обміняти (повернути) товар протягом 14 днів від дати покупки, якщо товар належної якості не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин.
  • Витрати на пересилку по Україні бере на себе покупець.
  • Кошти за товар повертаються таким самим чином, яким були отримані. Якщо оплата здійснена безготівковим способом, то кошти повертаються на карту.

chat Коментарі (0)