Атлетичний пояс Power System Power Lifting PS-3800 Black/Grey Line L (PS-3800_L_Black_Grey)
local_shipping БЕЗКОШТОВНА доставка замовлень понад 500 гривень відправляється перевізником Нова Пошта
Тренуючись із великими вагами, спортсмен надто сильно навантажує хребет. Атлетичний пояс призначений захищати хребетний стовп і міжхребцеві диски у відділі попереку під час присідань зі штангою, підйомі ваги над головою, виконанні станової тяги тощо. Навіть якщо м'язовий каркас розвинений вже досить добре, рекомендується носити атлетичний пояс як профілактика травм під час тренувань.
Використовувати атлетичний пояс рекомендується лише під час виконання вправ. Після кожного підходу пояс необхідно або повністю знімати або частково його послабити.
особливості:
- Замшева шкіра високої якості з поверхнею, що не ковзає.
- Масивна пряжка для зручного припасування.
- Подвійний шов для міцності.
Щоб правильно вибрати атлетичний пояс, слід звернути увагу на такі параметри:
- Матеріал. Пояс може бути виконаний із натуральної шкіри, різних шкірозамінників або синтетичних матеріалів. Важливий чинник під час виборів матеріалу – міцність на розрив. Найбільш довговічний та надійний у цьому плані шкіряний пояс. Для роботи з невеликими вагами підійдуть синтетичні пояси на липучках.
- Розмір. Дуже добре приміряти пояс при покупці або хоч би зняти мітки за допомогою сантиметрової стрічки. Якщо в застебнутому стані пряжка пояса посідає середні отвори фіксації, такий розмір буде ідеальним. Згодом вага тіла та обсяги можуть змінюватися і, можливо, доведеться стягнути або розслабити ремінь на кілька поділів.
- Застібка. Це може бути традиційна пряжка, пряжка-карабін або липучка. Як уже зазначалося вище, пояси з липучкою підійдуть для помірної ваги. В інших випадках краще вибрати звичайну пряжку або карабін. Одні спортсмени вважають останній зручнішим і надійнішим, інші не довіряють автоматичним застібкам.
- L
- Сірий
- Шкіра
- Пряжка
- Пакистан
- Відсутня
- L
Процедура замовлення товару
Для замовлення потрібного товару, необхідно додати його в кошик та заповнити стандартну форму, вказавши контактні дані для зв'язку, зручний спосіб доставки, оплати та додаткові коментарі за потреби.
Через велику ймовірність похибок при записі даних замовника та артикулів товарів, пов'язаних з перешкодами телефонного зв'язку або людським фактором, ми не приймаємо замовлення по телефону.
Після оформлення замовлення на зазначену вами електронну пошту надійде автоматичний лист зі складом замовлення та привласненим йому номером.
Очікуйте дзвінка або електронного листа від менеджера для підтвердження замовлення - він повідомить орієнтовну дату та час, коли вказане замовлення буде готове для доставки або самовивозу. Після підтвердження ви отримаєте лист та SMS з реквізитами для оплати замовлення.
Замовлення обробляються в робочі години магазину згідно графіку, по черзі їх надходження та максимально швидко. Ми цінуємо всіх наших покупців та не надаємо пріоритет комусь одному в збиток інших.
Увага! У випадках переоцінки товарів ціна фіксується в оформлених замовленнях, а не при додаванні товару в кошик. Тому не відкладайте замовлення товарів з кошику на тривалий час.
Товари зі статусом "надходження 1-3 (2-4) дні" відсутні у фізичному магазині і на їх переміщення зі складу потрібен відповідний термін (враховуються робочі дні магазина).
Умови обміну та повернення товарів
Магазин працює відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", а отже Ви гарантовано можете повернути або обміняти товари, згідно цього Закону.
Будь ласка, зверніть увагу! Відповідно до Постанови КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", наступні товари не підлягають обміну та поверненню:
- парфюмерно-косметичні вироби
- рукавички
- білизна натільна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
Ми відповідально ставимося до якості товарів, що Вам пропонуємо, тому перед відправкою ретельно перевіряємо кожну посилку і забезпечуємо надійне пакування.
Зауваження:
- Обов’язково перевіряйте ваше замовлення при отриманні у кур’єра або перевізника. Якщо Ви виявили пошкодження упакування або якщо вантаж був розкритий - претензії пред'являються перевізнику.
- Якщо Ви отримали не той товар (артикул, кількість), який замовляли або бракований виріб - не панікуйте, необхідно лише написати листа на пошту shop@velosiped.com і з Вами обов’язково зв’яжуться для вирішення ситуації.
- У листі необхідно вказати ПІБ, дату покупки, номер замовлення та причину Повернення (недолік, помилка, тощо). При виявленні фабричного браку, додайте до листа фото, на якому буде видно недолік (якщо це можливо).
- Помилково відправлений товар, а також його заміна будуть відправлені нашим коштом.
- Заповніть заяву та надішліть разом з товаром (або в електронному вигляді на пошту).
Заява розглядається протягом 14 днів. Суб'єкт господарювання залишає за собою право на проведення експертизи. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві, внаслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання або транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п.14 і ст. 17 п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).
Умови повернення:
- Обмін (повернення) товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упакування, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
- Покупець має право обміняти (повернути) товар протягом 14 днів від дати покупки, якщо товар належної якості не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин.
- Витрати на пересилку по Україні бере на себе покупець.
- Кошти за товар повертаються таким самим чином, яким були отримані. Якщо оплата здійснена безготівковим способом, то кошти повертаються на карту.
feedback Повідомити про коментар