Петлі TRX PRO Pack-2 (P2)
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Петлі TRX PRO Pack-2 (P2)

Петлі TRX PRO Pack-2 (P2) На сьогоднішній день планується поява 4-го покоління петель TRX. Незважаючи на це, всі доробки, пов'язані із забезпеченням комфорту та можливості виконувати весь спектр вправ з підвісною системою TRX, були зроблені вже у 2-му поколінні.

2 163 грн. Без податку

2 163 грн. без податку

local_shipping БЕЗКОШТОВНА доставка замовлень понад 500 гривень відправляється перевізником Нова Пошта 

Петлі TRX PRO Pack-2 (P2)На сьогоднішній день планується поява 4-го покоління петель TRX. Незважаючи на це, всі доробки, пов'язані із забезпеченням комфорту та можливості виконувати весь спектр вправ з підвісною системою TRX, були зроблені вже у 2-му поколінні. В результаті поділу підвісного кріплення і самих петель додатковим карабіном з'явилася можливість встановити петлю, що замикає, і забезпечити мінімальний хід ручок тренажера (відповідно і лямок для ніг). Таке удосконалення забезпечило можливість безпечного виконання вправ з ногами у петлях, зокрема: випади, віджимання від підлоги, планка, підйоми попереку, приведення ніг до грудей, гусениця. Крім цього, з'явилася можливість зручно виконувати всі вправи, в яких петлі TRX утримуються за ручку тільки однією рукою. Підвісна система PRO Pack-2 конструктивно не відрізняється від петель TRX Home. З невеликим застереженням про те, що в TRX PRO Pack-2 встановлені більш масивні пряжки для регулювання довжини строп. Вказану відмінність можна лише з натяжкою назвати недоліком – на хід тренувань це ніяк не впливає – просто довжина петель регулюється натисканням на пряжку трьома пальцями замість одного! Таким чином, підвісну систему PRO Pack-2 можна назвати повноцінною альтернативою більш дорогої моделі петель TRX Home. Крім того, на наш погляд, суспензійна система PRO Pack-2 є оптимальною за співвідношенням ціни та якості. Комплектація:
TRX
p350865642

Процедура замовлення товару

Для замовлення потрібного товару, необхідно додати його в кошик та заповнити стандартну форму, вказавши контактні дані для зв'язку, зручний спосіб доставки, оплати та додаткові коментарі за потреби.

Через велику ймовірність похибок при записі даних замовника та артикулів товарів, пов'язаних з перешкодами телефонного зв'язку або людським фактором, ми не приймаємо замовлення по телефону. 


Після оформлення замовлення на зазначену вами електронну пошту надійде автоматичний лист зі складом замовлення та привласненим йому номером.
Очікуйте дзвінка або електронного листа від менеджера для підтвердження замовлення - він повідомить орієнтовну дату та час, коли вказане замовлення буде готове для доставки або самовивозу. Після підтвердження ви отримаєте лист та SMS з реквізитами для оплати замовлення.

Замовлення обробляються в робочі години магазину згідно графіку, по черзі їх надходження та максимально швидко. Ми цінуємо всіх наших покупців та не надаємо пріоритет комусь одному в збиток інших.

Увага! У випадках переоцінки товарів ціна фіксується в оформлених замовленнях, а не при додаванні товару в кошик. Тому не відкладайте замовлення товарів з кошику на тривалий час.

Товари зі статусом "надходження 1-3 (2-4) дні" відсутні у фізичному магазині і на їх переміщення зі складу потрібен відповідний термін (враховуються робочі дні магазина).

Умови обміну та повернення товарів

Магазин працює відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", а отже Ви гарантовано можете повернути або обміняти товари, згідно цього Закону.

Будь ласка, зверніть увагу! Відповідно до Постанови КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", наступні товари не підлягають обміну та поверненню:

  • парфюмерно-косметичні вироби
  • рукавички
  • білизна натільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання

Ми відповідально ставимося до якості товарів, що Вам пропонуємо, тому перед відправкою ретельно перевіряємо кожну посилку і забезпечуємо надійне пакування.

Зауваження:

  • Обов’язково перевіряйте ваше замовлення при отриманні у кур’єра або перевізника. Якщо Ви виявили пошкодження упакування або якщо вантаж був розкритий - претензії пред'являються перевізнику.
  • Якщо Ви отримали не той товар (артикул, кількість), який замовляли або бракований виріб - не панікуйте, необхідно лише написати листа на пошту shop@velosiped.com і з Вами обов’язково зв’яжуться для вирішення ситуації.
  • У листі необхідно вказати ПІБ, дату покупки, номер замовлення та причину Повернення (недолік, помилка, тощо). При виявленні фабричного браку, додайте до листа фото, на якому буде видно недолік (якщо це можливо).
  • Помилково відправлений товар, а також його заміна будуть відправлені нашим коштом.
  • Заповніть заяву та надішліть разом з товаром (або в електронному вигляді на пошту).

Заява розглядається протягом 14 днів. Суб'єкт господарювання залишає за собою право на проведення експертизи. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві, внаслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання або транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п.14 і ст. 17 п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).

 

Умови повернення:

  • Обмін (повернення) товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упакування, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
  • Покупець має право обміняти (повернути) товар протягом 14 днів від дати покупки, якщо товар належної якості не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин.
  • Витрати на пересилку по Україні бере на себе покупець.
  • Кошти за товар повертаються таким самим чином, яким були отримані. Якщо оплата здійснена безготівковим способом, то кошти повертаються на карту.

chat Коментарі (0)
16 інших товарів у цій же категорії: