Пояс для схуднення LiveUp Zipper Slim Belt 84x27.5 см Black (LS3039A)
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Пояс для схуднення LiveUp Zipper Slim Belt 84x27.5 см Black (LS3039A)

Пояс для схуднення LiveUp Zipper Slim Belt 84x27.5 см Black (LS3039A) Пояс для схуднення LiveUp Slim Belt — це популярний додатковий засіб, що використовується під час боротьби із зайвими кілограмами. З його допомогою можна істотно зменшити об'єми в найпроблемніших зонах — живіт, талія, стегна.

410 грн. Без податку

410 грн. без податку

local_shipping БЕЗКОШТОВНА доставка замовлень понад 500 гривень відправляється перевізником Нова Пошта 

Пояс для схуднення LiveUp Zipper Slim Belt 84x27.5 см Black (LS3039A)

Пояс для схуднення LiveUp Slim Belt — це популярний додатковий засіб, що використовується під час боротьби із зайвими кілограмами. З його допомогою можна істотно зменшити об'єми в найпроблемніших зонах — живіт, талія, стегна. Використовуючи пояс у комплексі з правильним харчуванням і фізичними навантаженнями, можна швидше домогтися очікуваного результату.

Пояс для корекції фігури виготовлений із якісного неопрену без латексних домішок. Модель застібається на змійку. 4 паралельних змійки з одного боку пояса дають змогу регулювати об'єм. Можливі 4 варіанти: 70 — 75 — 79 — 84 см в окружності.

Пояс зручний у носінні, абсолютно не заважає під час фізичних вправ. Крім того, пояс гарантує безпечні заняття спортом, захищаючи від розтягнень і травм, знімає напругу зі спини.

Матеріал: неопрен (neoprene)
Об'єм, 4 варіанти: 70 — 75 — 79 — 84 см в окружності
Ширина: 27,5 см

Характеристики Пояс для схуднення LiveUp Zipper Slim Belt 84x27.5 см Black (LS3039A) Вид
  • Пояс
Вага
  • 0.3
Колір
  • Чорний
Матеріали
  • Неопрен
Країна-виробник товару
  • Китай
Гарантія
  • 14 днів
Стать
  • Унісекс
LiveUP
p7433926

Процедура замовлення товару

Для замовлення потрібного товару, необхідно додати його в кошик та заповнити стандартну форму, вказавши контактні дані для зв'язку, зручний спосіб доставки, оплати та додаткові коментарі за потреби.

Через велику ймовірність похибок при записі даних замовника та артикулів товарів, пов'язаних з перешкодами телефонного зв'язку або людським фактором, ми не приймаємо замовлення по телефону. 


Після оформлення замовлення на зазначену вами електронну пошту надійде автоматичний лист зі складом замовлення та привласненим йому номером.
Очікуйте дзвінка або електронного листа від менеджера для підтвердження замовлення - він повідомить орієнтовну дату та час, коли вказане замовлення буде готове для доставки або самовивозу. Після підтвердження ви отримаєте лист та SMS з реквізитами для оплати замовлення.

Замовлення обробляються в робочі години магазину згідно графіку, по черзі їх надходження та максимально швидко. Ми цінуємо всіх наших покупців та не надаємо пріоритет комусь одному в збиток інших.

Увага! У випадках переоцінки товарів ціна фіксується в оформлених замовленнях, а не при додаванні товару в кошик. Тому не відкладайте замовлення товарів з кошику на тривалий час.

Товари зі статусом "надходження 1-3 (2-4) дні" відсутні у фізичному магазині і на їх переміщення зі складу потрібен відповідний термін (враховуються робочі дні магазина).

Умови обміну та повернення товарів

Магазин працює відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", а отже Ви гарантовано можете повернути або обміняти товари, згідно цього Закону.

Будь ласка, зверніть увагу! Відповідно до Постанови КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", наступні товари не підлягають обміну та поверненню:

  • парфюмерно-косметичні вироби
  • рукавички
  • білизна натільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання

Ми відповідально ставимося до якості товарів, що Вам пропонуємо, тому перед відправкою ретельно перевіряємо кожну посилку і забезпечуємо надійне пакування.

Зауваження:

  • Обов’язково перевіряйте ваше замовлення при отриманні у кур’єра або перевізника. Якщо Ви виявили пошкодження упакування або якщо вантаж був розкритий - претензії пред'являються перевізнику.
  • Якщо Ви отримали не той товар (артикул, кількість), який замовляли або бракований виріб - не панікуйте, необхідно лише написати листа на пошту shop@velosiped.com і з Вами обов’язково зв’яжуться для вирішення ситуації.
  • У листі необхідно вказати ПІБ, дату покупки, номер замовлення та причину Повернення (недолік, помилка, тощо). При виявленні фабричного браку, додайте до листа фото, на якому буде видно недолік (якщо це можливо).
  • Помилково відправлений товар, а також його заміна будуть відправлені нашим коштом.
  • Заповніть заяву та надішліть разом з товаром (або в електронному вигляді на пошту).

Заява розглядається протягом 14 днів. Суб'єкт господарювання залишає за собою право на проведення експертизи. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві, внаслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання або транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п.14 і ст. 17 п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).

 

Умови повернення:

  • Обмін (повернення) товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упакування, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
  • Покупець має право обміняти (повернути) товар протягом 14 днів від дати покупки, якщо товар належної якості не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин.
  • Витрати на пересилку по Україні бере на себе покупець.
  • Кошти за товар повертаються таким самим чином, яким були отримані. Якщо оплата здійснена безготівковим способом, то кошти повертаються на карту.

chat Коментарі (0)
16 інших товарів у цій же категорії: