Маска Cairn Pearl SPX3 0580761 Black-Gold (1012-0580761-8221)
local_shipping БЕЗКОШТОВНА доставка замовлень понад 500 гривень відправляється перевізником Нова Пошта
Cairn Pearl SPX3 – подвійна сферична маска для сонячної погоди в елегантному жіночному дизайні. Гнучка оправа забезпечує широкий огляд, а металеві вставки надають масці неповторний вигляд. Підходить для жінок із середнім розміром обличчя. Подвійна сферична лінза з категорією захисту 3 призначена для використання в сонячну погоду. Основа лінзи виконана в помаранчевому кольорі, щоб гарантувати чітку і контрастну видимість навіть в умовах мінливої хмарності. Зовнішнє покриття сріблястого кольору зменшує перепад світла та тіней, щоб знизити навантаження на зір. Лінза оснащена захистом від запотівання та 100% захистом від ультрафіолетових UV променів типу A і B. Подвійний прошарок з піни з тонким шаром м'якого флісу забезпечує винятковий комфорт під час спусків.
Особливості:
- подвійна сферична лінза забезпечує максимальний огляд
- SPX3 – лінза з категорією захисту 3 для використання в умовах яскравого сонця і мінливої хмарності
- лінза з сріблястим покриттям зменшують перепад світла та тіней – знижують стомлюваність очей
- помаранчевий відтінок основи лінзи збільшує контраст і чіткість зображення для комфортного прочитання рельєфу
- Anti-fog покриття з внутрішньої сторони лінзи для додаткового захисту від запотівання
- зовнішня сторона оснащена захистом від подряпин
- гнучка оправа з широким оглядом
- маска підходить для жінок із середнім розміром обличчя
- м'який прошарок з потрійної піни забезпечує амортизацію, а приємний на дотик верхній шар тонкого флісу – комфортне прилягання до шкіри
- регульований еластичний ремінь
Характеристики:
- Стать: Жіноча
- Вік: Дорослі
- Захист від ультрафіолету: 100%
- Комплектація: Маска / Мягкий чехол
- Лінза: SPX 3000
- Матеріал лінзи: Поликарбонат
- Покриття AntiFog: Є
- Ступінь захисту / затемнення: CAT.3
- Форма лінзи: Сферична
- Сонячна погода • Хмарно.
Процедура замовлення товару
Для замовлення потрібного товару, необхідно додати його в кошик та заповнити стандартну форму, вказавши контактні дані для зв'язку, зручний спосіб доставки, оплати та додаткові коментарі за потреби.
Через велику ймовірність похибок при записі даних замовника та артикулів товарів, пов'язаних з перешкодами телефонного зв'язку або людським фактором, ми не приймаємо замовлення по телефону.
Після оформлення замовлення на зазначену вами електронну пошту надійде автоматичний лист зі складом замовлення та привласненим йому номером.
Очікуйте дзвінка або електронного листа від менеджера для підтвердження замовлення - він повідомить орієнтовну дату та час, коли вказане замовлення буде готове для доставки або самовивозу. Після підтвердження ви отримаєте лист та SMS з реквізитами для оплати замовлення.
Замовлення обробляються в робочі години магазину згідно графіку, по черзі їх надходження та максимально швидко. Ми цінуємо всіх наших покупців та не надаємо пріоритет комусь одному в збиток інших.
Увага! У випадках переоцінки товарів ціна фіксується в оформлених замовленнях, а не при додаванні товару в кошик. Тому не відкладайте замовлення товарів з кошику на тривалий час.
Товари зі статусом "надходження 1-3 (2-4) дні" відсутні у фізичному магазині і на їх переміщення зі складу потрібен відповідний термін (враховуються робочі дні магазина).
Умови обміну та повернення товарів
Магазин працює відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", а отже Ви гарантовано можете повернути або обміняти товари, згідно цього Закону.
Будь ласка, зверніть увагу! Відповідно до Постанови КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", наступні товари не підлягають обміну та поверненню:
- парфюмерно-косметичні вироби
- рукавички
- білизна натільна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
Ми відповідально ставимося до якості товарів, що Вам пропонуємо, тому перед відправкою ретельно перевіряємо кожну посилку і забезпечуємо надійне пакування.
Зауваження:
- Обов’язково перевіряйте ваше замовлення при отриманні у кур’єра або перевізника. Якщо Ви виявили пошкодження упакування або якщо вантаж був розкритий - претензії пред'являються перевізнику.
- Якщо Ви отримали не той товар (артикул, кількість), який замовляли або бракований виріб - не панікуйте, необхідно лише написати листа на пошту shop@velosiped.com і з Вами обов’язково зв’яжуться для вирішення ситуації.
- У листі необхідно вказати ПІБ, дату покупки, номер замовлення та причину Повернення (недолік, помилка, тощо). При виявленні фабричного браку, додайте до листа фото, на якому буде видно недолік (якщо це можливо).
- Помилково відправлений товар, а також його заміна будуть відправлені нашим коштом.
- Заповніть заяву та надішліть разом з товаром (або в електронному вигляді на пошту).
Заява розглядається протягом 14 днів. Суб'єкт господарювання залишає за собою право на проведення експертизи. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві, внаслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання або транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п.14 і ст. 17 п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).
Умови повернення:
- Обмін (повернення) товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упакування, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
- Покупець має право обміняти (повернути) товар протягом 14 днів від дати покупки, якщо товар належної якості не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин.
- Витрати на пересилку по Україні бере на себе покупець.
- Кошти за товар повертаються таким самим чином, яким були отримані. Якщо оплата здійснена безготівковим способом, то кошти повертаються на карту.
feedback Повідомити про коментар