Бездротовий кольоровий ехолот Fish-finder TF-740 GPS+Автопілот
local_shipping БЕЗКОШТОВНА доставка замовлень понад 500 гривень відправляється перевізником Нова Пошта
TF740 спеціально розроблений для прикормочных корабликів. Він включає в себе бездротовий ехолот, високоточний компас, GPS і систему автопілота. Розширені функції ехолота показують детальну структуру дна і рух риби.
Система автопілота точно направляє човен до збереженої точці. Це справжня автономна система управління, яка може допомогти рибалкам використовувати свої прикормочные кораблики в суворих умовах, наприклад в темряві або в густому тумані. TF740 підтримує файли * .kml (які можна редагувати через Google Планета Земля), а потім визначити як контур озера.
Це допомагає рибалці точно вибрати точку, а потім просто активує режим автопілота з допомогою кнопки [PUSH-GO]. TF740 - це не тільки ехолот, але і безпілотна операційна система для човнів з їжею, яка гарантує вам відмінну рибалку.
Toslon TF740 - пристрій «все в одному», яке об'єднує Fishfinder, GPS + Compass і Autopilot для човнів для підгодовування риби!
Просто керуйте своєю човном з одного пристрою - Toslon TF740.
Ось деякі з головних особливостей пристрою:
• Апаратне посилення регулюється
• Повний 5-дюймовий TFT-екран забезпечує чітке бачення дна
• Регульоване апаратне посилення
• FHHS & DSSS Radio Systems
• Компас в човні та на дисплеї
• Підтримка 1 або 2 лопатевих гвинта човна
• Регулювання чутливості рульового управління
• Режим тестування проводки
• Кнопка Push-Go
• Отримання шляхових точок з карти
• Імпорт Google KML для визначення меж озера
• Точність GPS 2,5 м
• 500 шляхових точок
• Ехолот охоплення 60 градусів
• Частота 6 Гц
• Максимальна глибина 40м
• Дальність + 400м
- 5″ TFT LCD,
- Ехолоти
- 480*272 пикселей, 65 536 цветов пікселів
- 1
- Нi
- Кольоровий
- 115 кГц кГц
- Так (IPX6)
- 20 дБм Вт
- 40 м м
Процедура замовлення товару
Для замовлення потрібного товару, необхідно додати його в кошик та заповнити стандартну форму, вказавши контактні дані для зв'язку, зручний спосіб доставки, оплати та додаткові коментарі за потреби.
Через велику ймовірність похибок при записі даних замовника та артикулів товарів, пов'язаних з перешкодами телефонного зв'язку або людським фактором, ми не приймаємо замовлення по телефону.
Після оформлення замовлення на зазначену вами електронну пошту надійде автоматичний лист зі складом замовлення та привласненим йому номером.
Очікуйте дзвінка або електронного листа від менеджера для підтвердження замовлення - він повідомить орієнтовну дату та час, коли вказане замовлення буде готове для доставки або самовивозу. Після підтвердження ви отримаєте лист та SMS з реквізитами для оплати замовлення.
Замовлення обробляються в робочі години магазину згідно графіку, по черзі їх надходження та максимально швидко. Ми цінуємо всіх наших покупців та не надаємо пріоритет комусь одному в збиток інших.
Увага! У випадках переоцінки товарів ціна фіксується в оформлених замовленнях, а не при додаванні товару в кошик. Тому не відкладайте замовлення товарів з кошику на тривалий час.
Товари зі статусом "надходження 1-3 (2-4) дні" відсутні у фізичному магазині і на їх переміщення зі складу потрібен відповідний термін (враховуються робочі дні магазина).
Умови обміну та повернення товарів
Магазин працює відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", а отже Ви гарантовано можете повернути або обміняти товари, згідно цього Закону.
Будь ласка, зверніть увагу! Відповідно до Постанови КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", наступні товари не підлягають обміну та поверненню:
- парфюмерно-косметичні вироби
- рукавички
- білизна натільна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
Ми відповідально ставимося до якості товарів, що Вам пропонуємо, тому перед відправкою ретельно перевіряємо кожну посилку і забезпечуємо надійне пакування.
Зауваження:
- Обов’язково перевіряйте ваше замовлення при отриманні у кур’єра або перевізника. Якщо Ви виявили пошкодження упакування або якщо вантаж був розкритий - претензії пред'являються перевізнику.
- Якщо Ви отримали не той товар (артикул, кількість), який замовляли або бракований виріб - не панікуйте, необхідно лише написати листа на пошту shop@velosiped.com і з Вами обов’язково зв’яжуться для вирішення ситуації.
- У листі необхідно вказати ПІБ, дату покупки, номер замовлення та причину Повернення (недолік, помилка, тощо). При виявленні фабричного браку, додайте до листа фото, на якому буде видно недолік (якщо це можливо).
- Помилково відправлений товар, а також його заміна будуть відправлені нашим коштом.
- Заповніть заяву та надішліть разом з товаром (або в електронному вигляді на пошту).
Заява розглядається протягом 14 днів. Суб'єкт господарювання залишає за собою право на проведення експертизи. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві, внаслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання або транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п.14 і ст. 17 п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).
Умови повернення:
- Обмін (повернення) товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упакування, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
- Покупець має право обміняти (повернути) товар протягом 14 днів від дати покупки, якщо товар належної якості не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин.
- Витрати на пересилку по Україні бере на себе покупець.
- Кошти за товар повертаються таким самим чином, яким були отримані. Якщо оплата здійснена безготівковим способом, то кошти повертаються на карту.
feedback Повідомити про коментар