Поляризаційний фільтр CPL для DJI Mavic Air 2 Sunnylife
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Поляризаційний фільтр CPL для DJI Mavic Air 2 Sunnylife

Поляризаційний фільтр CPL для DJI Mavic Air 2 Sunnylife КОРОТКО ПРО ТОВАР CPL-фільтр Sunnylife розроблений для DJI Mavic Air 2, служить для зйомки пейзажів, неба, хмар, водойм і будь-яких прозорих поверхонь. Поляризує відбите світло, усуваючи небажані відблиски, ореоли, засвітки.

773 грн. Без податку

773 грн. без податку

local_shipping БЕЗКОШТОВНА доставка замовлень понад 500 гривень відправляється перевізником Нова Пошта 

Поляризаційний фільтр CPL для DJI Mavic Air 2 Sunnylife

КОРОТКО ПРО ТОВАР

CPL-фільтр Sunnylife розроблений для DJI Mavic Air 2, служить для зйомки пейзажів, неба, хмар, водойм і будь-яких прозорих поверхонь. Поляризує відбите світло, усуваючи небажані відблиски, ореоли, засвітки.
Виготовлено з багатошарового оптичного скла в алюмінієвій рамі, поставляється в захисному кейсі.
Поляризаційний фільтр Sunnylife для DJI Mavic Air 2 робить знімки більш яскравими і виразними, наприклад, підсилює контрастність неба, виділяючи хмари. CPL-фільтр використовується для зйомки водних або скляних поверхонь, снігових пейзажів, панорамних знімків природного ландшафту.
Світлофільтр виготовлено з багатошарового оптичного скла, поміщений в алюмінієвий корпус. Його конструкція дозволяє обертанням налаштувати потрібний рівень поляризації.
Фільтр стійкий до подряпин, потертостей, має полегшений вагу, не впливає на льотні характеристики дрона і не перевантажує підвіс.
ПАРАМЕТРИ ТОВАРУ
Країна реєстрації бренду Китай
Країна-виробник товару Китай
Тип фільтра Поляризаційний
Сумісність з серіями коптеров Mavic Air 2
Сумісність з коптерами DJI
Матеріал Алюміній, Скло
Тип світлофільтр.
ЩО ВХОДИТЬ В КОМПЛЕКТ
CPL-фільтр для DJI Mavic Air 2,
захисний футляр.

Характеристики Поляризаційний фільтр CPL для DJI Mavic Air 2 Sunnylife Країна-виробник товару
  • Китай
SunnyLife
p272297861

Процедура замовлення товару

Для замовлення потрібного товару, необхідно додати його в кошик та заповнити стандартну форму, вказавши контактні дані для зв'язку, зручний спосіб доставки, оплати та додаткові коментарі за потреби.

Через велику ймовірність похибок при записі даних замовника та артикулів товарів, пов'язаних з перешкодами телефонного зв'язку або людським фактором, ми не приймаємо замовлення по телефону. 


Після оформлення замовлення на зазначену вами електронну пошту надійде автоматичний лист зі складом замовлення та привласненим йому номером.
Очікуйте дзвінка або електронного листа від менеджера для підтвердження замовлення - він повідомить орієнтовну дату та час, коли вказане замовлення буде готове для доставки або самовивозу. Після підтвердження ви отримаєте лист та SMS з реквізитами для оплати замовлення.

Замовлення обробляються в робочі години магазину згідно графіку, по черзі їх надходження та максимально швидко. Ми цінуємо всіх наших покупців та не надаємо пріоритет комусь одному в збиток інших.

Увага! У випадках переоцінки товарів ціна фіксується в оформлених замовленнях, а не при додаванні товару в кошик. Тому не відкладайте замовлення товарів з кошику на тривалий час.

Товари зі статусом "надходження 1-3 (2-4) дні" відсутні у фізичному магазині і на їх переміщення зі складу потрібен відповідний термін (враховуються робочі дні магазина).

Умови обміну та повернення товарів

Магазин працює відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", а отже Ви гарантовано можете повернути або обміняти товари, згідно цього Закону.

Будь ласка, зверніть увагу! Відповідно до Постанови КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", наступні товари не підлягають обміну та поверненню:

  • парфюмерно-косметичні вироби
  • рукавички
  • білизна натільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання

Ми відповідально ставимося до якості товарів, що Вам пропонуємо, тому перед відправкою ретельно перевіряємо кожну посилку і забезпечуємо надійне пакування.

Зауваження:

  • Обов’язково перевіряйте ваше замовлення при отриманні у кур’єра або перевізника. Якщо Ви виявили пошкодження упакування або якщо вантаж був розкритий - претензії пред'являються перевізнику.
  • Якщо Ви отримали не той товар (артикул, кількість), який замовляли або бракований виріб - не панікуйте, необхідно лише написати листа на пошту shop@velosiped.com і з Вами обов’язково зв’яжуться для вирішення ситуації.
  • У листі необхідно вказати ПІБ, дату покупки, номер замовлення та причину Повернення (недолік, помилка, тощо). При виявленні фабричного браку, додайте до листа фото, на якому буде видно недолік (якщо це можливо).
  • Помилково відправлений товар, а також його заміна будуть відправлені нашим коштом.
  • Заповніть заяву та надішліть разом з товаром (або в електронному вигляді на пошту).

Заява розглядається протягом 14 днів. Суб'єкт господарювання залишає за собою право на проведення експертизи. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві, внаслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання або транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п.14 і ст. 17 п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).

 

Умови повернення:

  • Обмін (повернення) товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упакування, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
  • Покупець має право обміняти (повернути) товар протягом 14 днів від дати покупки, якщо товар належної якості не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин.
  • Витрати на пересилку по Україні бере на себе покупець.
  • Кошти за товар повертаються таким самим чином, яким були отримані. Якщо оплата здійснена безготівковим способом, то кошти повертаються на карту.

chat Коментарі (0)
16 інших товарів у цій же категорії: